Když se nepotíš, stojí trénink za prd
Občas dostanu dotaz, zda je v pořádku, že po tréninku vůbec nejste zpocené. Že na instagramu má ta a ta holka vždycky propocené celé legíny, že jsou celé uhřícené, červené, mokré od hlavy k patě..

To že se nepotíte nevypovídá nic o tom, jak těžký trénink jste měly = nemusíte se potit
U každého reaguje na zátěž tělo jinak a holky z instagramu můžou pocení pomoct například různými spalovači.

 

Dokonalé postavy
Nalijeme si čistého vína – každý se fotíme z té strany, která je nám milejší, kde jsme hezčí, vyrýsovanější, kulatější, kde máme míň beďarů, rovnější zuby, prostě kde se cítíme dobře a pohodlně.. Takže když uvidíte nějakou dokonalou postavu, make-up, obličej.. Nemusíte se hroutit.. Ve skutečnosti je za objektivem normální kočka jako vy, s normálními starostmi a postavou, jen si prostě umí stoupnout a vyfotit se 🙂

 

Zařaď pravidelné cheatování aby zůstal metabolismus v chodu
Celý týden dodržujete stravu a v neděli si za odměnu dáte pořádný cheat day. Čokoládky, sušenky, brambůrky, burgery, pizza, zmrzlina, všechno co jste si přes týden odepírali.. Vždyť to tak dělá spousta fitnessáků!
Ale proč to tak dělají? Většinou je v pozadí to, že mají málo kalorií, nebo mají úplně vyřazené tuky, nebo sacharidy.. Jednoduše nemají vyvážený jídelníček a musí si to kompenzovat tímto způsobem.
Jak se říká – proti gustu…
Ale jsme na webu, který vás vede ke zdraví a trvalým výsledkům, a to co popisuji nahoře není ani jedno z toho.
Co někoho může bavit na tom, že se celý týden trápí hlady aby se mohl jednou za týden přežrat – až pozvracet?

Chceme cítit skvěle, plni energie, podávat nejlepší výkon ve sportu, škole, v práci, celý týden/měsíc/rok, nebo snad ne?

Proto je nejrozumnější (takto to dělám a doporučuji všem) mít daný svůj příjem a bílkoviny, tuky, sacharidy podle typu, preferencí, cíle, na čem se cítíte dobře. Žádné striktní vynechávání, abyste se pak neměli nutkání přejídat prázdnými potravinami.

 

Kdo nejí proteinové polotovary, není fitnessák!
Určitě to vnímáte – najedete na profil, který hlásá zdraví, fitness, sport atd.
No a co na správném fitness profilu nesmí chybět? Proteinová tyčinka k snídani, proteinová tyčinka na svačinu, mezi chody, proteinové „něco“ jen tak na chuť.. Kdo nejí denně aspoň jedenkrát nějaký proteinový polotovar, není správný fitnessák!!
Něco vám povím. Nemusíte jíst jen kupované proteinové polotovary a proteinová jídla, abyste mohli mít nálepku „fitness“ a žili zdravým životním stylem. Ani většina lidí, kteří tohle zveřejní to takto nedělají, jen musí propagovat daný eshop 🙂
Btw: neříkám že si tím nikdy nesmíte zpestřit den, taky to občas dělám, ale není to alfa a omega pro vaše výsledky tak jak se nám snaží obchody tvrdit.

 

Můžeš jíst jen určité potraviny a budeš hubnout
Máš hlad? Dej si proteinové… cokoliv.. Tyčinku, cookies, buchtu, křupky.. Bohužel, takto to nefunguje.. Žádná potravina sama o sobě není vzduch, protein má stejně kalorií jako sacharidy, takže když sníte proteinovou tyčinku, nejíte vzduch. Pokud už máte denní kalorie splněné ale stále máte hlad a tyčinku si dáte navíc = budete v celkovém kalorickém nadbytku = budete stát na místě nebo přibírat..
To samé platí u různých výživových směrů, které si vymyslí svá pravidla a hlásají – jez tak a tak a budeš hubnout.. Jez jen to a to a budeš hubnout..

Jeden příklad za všechny – dělená strava

– jez kolik chceš, kdy chceš, co chceš, hlavně v jeden den nesněz dokopy sacharidy s bílkovinami a budeš hubnout.. Když porušíš dělení, budeš přibírat.. Jednoduché ne?
Ženy tento způsob dodržují, celý měsíc poctivě dělí, neřeší množství.. Ale na jeho konci se dozví, že jim váha stále stojí nebo dokonce stoupla..
Jakto? Vždyť všechno dodržovaly na 100% !
Ve fórech jim zastánci tohoto způsobu odpoví, že za to můžou ty čtyři zrnka rýže, které si dali ke kuřecímu steaku se zeleninou..
Lidé rádi věří tomu, že existují suroviny, skupiny surovin nebo způsob stravování, kde nic nemusí řešit že se můžou cpát kvanty potravin a nebudou přibírat ba dokonce hubnout.. Nic takového není, pouze základní rovnice – příjem vs výdej.

 

Někdo žije jen z koláčků a sladkých dobrot
Na profilech vidíte fotky jen sladkého fitness jídla, koláčků, buchet a dalších slaďoušů.. Pak můžete lehce získat dojem, že ten člověk vlastně nic jiného nejí a že můžete žít jen o těchto koláčcích a tyčinkách..
Reálně ale vidíte jen jednu třetinu/čtvrtinu/pětinu toho, co všechno ten člověk za den sní a jedno jídlo vám toho o celkovém složení jídelníčku, který člověk dodržuje, moc neřekne.

Pokud chceme dát tělu všechny důležité živiny, měly bychom dbát na plnění denní potřeby vitamínů, mikronutrientů, vlákniny.. A to jen z koláčků bohužel nepůjde 🙂 #milovanaZeleninka
Sladké máme všichni rádi, na fotce vypadá dobře, tak proč ukazovat nudný salát s cottagem, když můžeme postnout palačinky, které jsou mnohem víc sexy ?

17841550_10208689508695124_1276545234_n

Já vám ale ukazuji všechno 🙂

17857648_10208689510295164_965345327_n 17888034_10208689508855128_2123892537_n

Víc fotek sledujte na instagramu @simonacahlova

17888732_10208689510335165_803509933_n

_____________________________________________

Nevíš si rady s jídelníčkem? Napiš mi a něco už vymyslíme 😉