STAČÍ POCHOPIT, že neexistuje slovo „nejde to“ „nemůžu“ „nedokážu to“

Se správným plánem a podporou dokážete všechno, v co věříte a za čím si jdete

Nevěřte tomu, že je zdravý životní styl o suchém salátu nebo že zhubnout můžete jen hladovkou. Taková cesta vede jedině k přejídání, výčitkám a nabrání shozených kil zpět (spolu s několika navíc).

Striktní a přesně dané jídelníčky nebo krabičkové diety jsou jen dočasná řešení. Takové jídelníčky se brzy omrzí, nejsou variabilní a krabičky za vás do nekonečna taky nebude chystat někdo druhý, nemluvě o penězích navíc.

Veškerý čas, který investujete do sebe, se vám 100x vrátí.

Zdravě = pestře, barevně, lahodně a hlavně – nás to baví !

ONLINE JÍDELNÍČEK

Co můžu očekávat od online jídelníčku?

  • ukážu vám, jak jednoduše obměňovat a kombinovat potraviny, aby vás jídelníček stále bavil
  • jídelníček je variabilní, ale zároveň nastavený přímo pro vás cíl
  • každý den budete jíst pestrá, chutná, barevná jídla
  • nemusíte se bát, že upadnete do stereotypu

Co ve stravovacím plánu nenajdete?

  • náhrady jídla – předražené koktejly a náhrady stravy
  • kuře, bílek, okurka, kuře, rýže, bílek….
  • přesně nalinkovaný jídelníček na každý den
  • u mě nejste svázaní tím, že něco MUSÍTE jíst, když na to akorát nebudete mít chuť, máte vždy na výběr
  • ani nejste vázáni na žádný strukturovaný jídelníček ale plán, který využijete s malými obměnami už na vždy

.
První měsíc budeme pravidelně kontrolovat výsledky přes e-mail, abychom měli jistotu, že jde Váš progress správným směrem a podle toho případně upravujeme nastavené kalorie a cvičení.

Po měsíci je možné se domluvit na prodloužení spolupráce.

E-book ode mě dostanete ke spolupráci, samostatně není jinde k dispozici

Témata:

  • nastartuj se na změnu
  • jak na stravu na dovolené
  • jak vyzrát na pitný režim
  • jak řešit stravu na cestách
  • zelenina – dá se vynechat nebo něčím nahradit?
  • cheat day- prasečí den
  • umělá sladidla, ochucovadla, sirupy
  • co když tě přepadne slabá chvilka – chceš polevit nebo skončit
  • . . . . . . .
Dokument ode mě dostanete ke spolupráci, samostatně není jinde k dispozici

  • 1. Sladké recepty na svačiny a snídaně
  • 2. Bezmasá jídla a přílohy
  • 3. Recepty s masem
  • 4. Zeleninové přílohy a saláty
  • 5. Omáčky
  • 6. Pomazánky
  • 7. Polévky
  • 8. Přílohy

TRÉNINKOVÝ PLÁN

  • cvičební plán na doma nebo do fitka s ohledem na Vaše zkušenosti s cvičením, omezení a pokročilost
  • doporučení doplňkové aktivity (aerobní, odpočinková, antistresová atd.)
MÁM ZÁJEM