JAK TO FUNGUJE | JAK VYPADÁ JÍDELNÍČEK | CO DOSTANETE

.

Jak vypadá jídelníček?

  • ukážu vám, jak jednoduše obměňovat a kombinovat potraviny
  • jídelníček je variabilní, ale zároveň nastavený přímo pro vás cíl
  • dávám na výběr ze spousty možností surovin, které si o plánu můžete dosadit

 

Co ve stravovacím plánu nenajdete?

  • náhrady jídla a předražené koktejly
  • nejste svázaní tím, že něco MUSÍTE jíst, když na to akorát nebudete mít chuť, máte vždy na výběr
  • nejste vázáni na žádný strukturovaný jídelníček ale plán, který využijete s malými obměnami už na vždy

.

Co když nemám čas na dlouhé vystávání u plotny?

Ve stravovacím plánu najdete i „rychlé“ varianty. Je na vás, zda se s jídlem vyhrajete nebo zvolíte rychlovku. Důležitý je celodenní příjem.

 

Co když nejím například mléčné výrobky, vajíčka nebo nemůžu lepek?

Jídelníček sestavím podle informací, které mi zadáte do vstupního dotazníku. Pokud vám dělá problém některá potravina, jednoduše ji vynecháme.

 

Zkusil/a jsem už spoustu diet. Co když to zase nezvládnu?

Nejsem zastáncem diet, ale zdravého, vyváženého, životního stylu bez vynechání některé ze základních složek stravy (bílkoviny, tuky, sacharidy). Vedu vás k tomu, aby vás jídlo a jeho příprava bavila a zároveň jste šli za svým cílem. Bez strachu, omezování, naopak s radostí a chutí.

 

Striktní a přesně dané jídelníčky nebo krabičkové diety jsou jen dočasná řešení. Tyto jídelníčky se brzy omrzí, nejsou variabilní a krabičky za vás do nekonečna taky nebude chystat někdo druhý, nemluvě o penězích navíc.

Veškerý čas, který investujete do sebe, se vám nespočetně vrátí.

Tento dokument ode mě dostanete ke spolupráci, samostatně není jinde k dispozici
Pro své klienty jsem si zde připravila spoustu tipů a motivace
Vybraná témata:
  • nastartuj se na změnu
  • jak na stravu na dovolené
  • jak vyzrát na pitný režim
  • jak řešit stravu na cestách
  • zelenina – dá se vynechat nebo něčím nahradit?
  • cheat day- prasečí den
  • sůl v našem jídelníčku
  • jak tepelně upravovat suroviny ( + vhodné oleje)
  • různé tipy diet a na čem závisí jejich funkčnost
  • co když tě přepadne slabá chvilka – chceš polevit nebo skončit
  • a další…
Recepty jsou koncipovány takovou formou, aby si každý  klient mohl jednoduše dosadit suroviny podle svého plánu, aktuální nálady či chuti
Najdete zde variace na:
1. Jogurty
2. Lívance, koláčky, muffiny atd.
3. Slaná jídla
4. Další kombinace a jídla
5. Zeleninové přílohy/saláty
6. Omáčky
7. Pomazánky
8. Polévky
9. Přílohy
Dokument ode mě dostanete ke spolupráci, samostatně není jinde k dispozici

MOŽNOSTI SPOLUPRÁCE

ZAHRNUJE:

– VARIABILNÍ STRAVOVACÍ PLÁN VYPOČÍTANÝ PRO VÁŠ CÍL
– DOPORUČENÍ POHYBOVÉ AKTIVITY
– 3x KONZULTACE (PODROBNÝ VSTUPNÍ DOTAZNÍK, PRŮBĚŽNÁ A VÝSTUPNÍ KONTROLA)
– ONLINE PORADNA PO DOBU TRVÁNÍ SPOLUPRÁCE
MOŽNOST PRODLOUŽENÍ O DALŠÍ MĚSÍC ZA 1500,-
ZAHRNUJE:

– VARIABILNÍ STRAVOVACÍ PLÁN VYPOČÍTANÝ PRO VÁŠ CÍL
– DOPORUČENÍ POHYBOVÉ AKTIVITY
– PRAVIDELNÉ KONZULTACE 
(PODROBNÝ VSTUPNÍ DOTAZNÍK, PRŮBĚŽNÉ KONTROLY V PRŮBĚHU SPOLUPRÁCE DLE POTŘEBY, ÚPRAVA PLÁNU DLE VÝSLEDKŮ, VÝSTUPNÍ KONTROLA)
– ONLINE PORADNA PO DOBU TRVÁNÍ SPOLUPRÁCE
– Dokument PRŮVODCE ZDRAVÝM ŽIVOTNÍM STYLEM se spoustou tipů a rad pro Vaši cestu
– Dokument MÉ RECEPTY
MOŽNOST PRODLOUŽENÍ SPOLUPRÁCE VŽDY O MĚSÍC ZA 1500,-
Sestavení tréninkového plánu na doma či do fitka, podle vašich možností a zkušeností
Tréninkový plán obsahuje výpis cviků, počet sérií a opakování; vysvětlení pauz mezi cvičením; rozvržení tréninku do týdne; návrh doplňkových pohybových aktivit
Jednoduchý systém na obměnu cviků
Pro neustálé posouvání se kupředu a kontrolu výsledků je ideální kombinovat tréninkový a stravovací plán
MÁM ZÁJEM