STAČÍ POCHOPIT, že neexistuje slovo „nejde to“ „nemůžu“ „nedokážu to“

Se správným plánem a podporou dokážete všechno, v co věříte a za čím si jdete

Nevěřte tomu, že je zdravý životní styl o suchém salátu nebo že zhubnout můžete jen hladovkou. Taková cesta vede jedině k přejídání, výčitkám a nabrání shozených kil zpět (spolu s několika navíc).

Striktní a přesně dané jídelníčky nebo krabičkové diety jsou jen dočasná řešení. Takové jídelníčky se brzy omrzí, nejsou variabilní a krabičky za vás do nekonečna taky nebude chystat někdo druhý, nemluvě o penězích navíc.

Veškerý čas, který investujete do sebe, se vám 100x vrátí.

Zdravě = pestře, barevně, lahodně a hlavně – nás to baví !

JÍDELNÍČEK, KONTROLY, RECEPTY

Jak to celé funguje?

  • ukážu vám, jak jednoduše obměňovat a kombinovat potraviny
  • jídelníček je variabilní, ale zároveň nastavený přímo pro vás cíl
  • každý den budete jíst pestrá, chutná, barevná jídla
  • nemusíte vážit každé zrnko jídla

Co ve stravovacím plánu nenajdete?

  • náhrady jídla – předražené koktejly a náhrady stravy
  • kuře, bílek, okurka, kuře, rýže, bílek….
  • přesně nalinkovaný jídelníček na každý den
  • u mě nejste svázaní tím, že něco MUSÍTE jíst, když na to akorát nebudete mít chuť, máte vždy na výběr
  • ani nejste vázáni na žádný strukturovaný jídelníček ale plán, který využijete s malými obměnami už na vždy

.
První měsíc budeme pravidelně kontrolovat výsledky přes e-mail, abychom měli jistotu, že jde Váš progress správným směrem a podle toho případně upravujeme nastavené kalorie a cvičení.

Po měsíci je možné se domluvit na prodloužení spolupráce.

Tento dokument ode mě dostanete ke spolupráci, samostatně není jinde k dispozici

Témata:

  • nastartuj se na změnu
  • jak na stravu na dovolené
  • jak vyzrát na pitný režim
  • jak řešit stravu na cestách
  • zelenina – dá se vynechat nebo něčím nahradit?
  • cheat day- prasečí den
  • co když tě přepadne slabá chvilka – chceš polevit nebo skončit
  • a další…
Dokument ode mě dostanete ke spolupráci, samostatně není jinde k dispozici

1. Jogurt
2. Lívance, koláčky, muffiny atd.
3. Slaná jídla
4. Další kombinace a jídla
5. Zeleninové přílohy/saláty
6. Omáčky
7. Pomazánky
8. Polévky
9. Přílohy

KOMPLETNÍ SPOLUPRÁCE

Tréninkový plán tvoří spolu se stravovacím plánem kompletní možnost, kterou svým klientům doporučuji. 
Nejen samotný jídelníček, ale pohyb a správně vytvořený trénink je důležitý pro celkové výsledky a kontrolu / úpravu / zlepšování výsledků.

Viz. JÍDELNÍČEK, KONTROLY, RECEPTY + TRÉNINKOVÝ PLÁN

Jak tréninkový plán vypadá?

  • cvičební plán pro začátečníky i pokročilé
  • doporučení doplňkové aktivity (aerobní, odpočinková, antistresová atd.)

Bohužel, samostatně tréninkový plán nesestavuji, protože bez jídelníčku by neměl takový efekt, jaký má mít (regenerace, správné živiny, nastavený příjem, hubnutí, síla, svaly)

MÁM ZÁJEM