12654591_10205680645555426_6250341339592685765_n

Tady na mě seděl nadpis článku 🙂

Nějaké jídlo a cvičení jsem vůbec neřešila. Prostě jsem vstala, něco si koupila po cestě, udělala si radost čokoládou a později se odbyla koupeným „polojídlem“. Nejčastěji to byl párek v rohlíku, špagety s kečupem a salámem nebo pizza.
Nelíbilo se mi, co vidím v zrcadle – raději jsem se mu vyhýbala.. Nelíbilo se mi ani to, že si nemůžu dovolit hezké oblečení.. To jsem si nevybírala podle toho, co se mi líbí.. ale při nákupu kalhot a triček jsem musela hledět na to, aby něco někde nepřetékalo a abych hlavně zakryla všechny špeky.
Řeknete si: „No tak mělas se sebou začít něco dělat!“ Ano, na jednu stranu jsem chtěla být štíhlá a spokojená, ale na druhou SE MI NECHTĚLO MĚNIT TO POHODLÍ.. Neměla jsem ráda jakýkoliv pohyb (kromě toho z gauče do ledničky) a chystání si jídla? Pche, proč bych to dělala když si můžu koupit už hotové jídlo bez práce, které je tak výýýborné? Takový pařížák s rohlíky a salámem na snídani, smažák s hranolkama na oběd a chleba se sýrem a salámem na večeři, mezitím nějaké čokoládky a tatranky, rychlé, chutné, mám to hned po ruce..

Dostávám spoustu zpráv, které začínají větou „Nesnáším pohyb, nechce se mi chystat jídlo….Pomůžeš mi?“

Co tím chci říct.. To, jak vypadáte a jak se cítíte nezměníte tak, že budete stále dělat to samé, na co jste zvyklí. Pokud chcete něco, co nemáte, budete muset něco změnit, něco začít dělat jinak než doposud.

Také jsem si tím prošla a ráda bych vám řekla, že ten tuk půjde dole sám při sezení v kanceláři, že si stačí na břicho připnout stroj který vám z něj spálí tuk nebo že nemusíte chystat jídlo ale jen pít koktejly a jíst tabletky na hubnutí.. Ale to vám „bohužel“ neřeknu, protože žádná zkratka není..
Ale to je dobře, protože si k tomu každý musí dojít.. Nic není „zadarmo“, stojí to čas a péči a je to ten nejlépe investovaný čas, který se vám 100x vrátí.. Naučit se mít rád, uvědomit si že to děláme pro sebe 🙂

Taaakže pokud chcete zlepšit své zdraví, vytvarovat postavu, zhubnout… Najděte si alespoň nějakou aktivitu, která vás bude bavit. Nemusíte rovnou začít běhat maraton nebo dávat 80 kilo na mrtvý tah.
Začněte si chystat jídlo předem, protože jedině tak víte, že to děláte pro sebe, z čeho je vaše jídlo uvařené a že vás nezastihne hlad a večer nevymetete ledničku. A ne, nemusí to být kuře na vodě s okurkou

Dokážete to !