S příchodem fitness se čím dál více rozmáhají i různé berličky, které mají pomoct nebo urychlit naše snažení. Ať už se jedná o různé tabletky, zeštíhlující koktejly nebo stroje, na které se stačí podívat a hned máte 5 kilo dole :). Tohle je založeno na stejném principu. (nepleťte si tyto zeštíhlující pásy pro ženy s powerlifterskými opasky)

ZEŠTÍHLENÍ BŘICHA?
Je jednoduché věřit, že stačí spolknout pilulku nebo se spolehnout na něco jiného, co vytvaruje břicho za nás. Bohužel, žádný opasek vám nevytvaruje břicho a nespálí na něm tuk. Břicho je hlavně o množství tuku a „tvoříme“ jej v kuchyni. Zaměřte se na kvalitní jídlo a přizpůsobíte tomu životní styl. Tím, že pro svůj cíl něco děláte a dodáváte tělu to nejlepší, budete mít z celého procesu i skvělý pocit.

NENÍ TO PŘIROZENÉ
Cvičíme, protože chceme být fit a zdraví. Myslíte, že je pro tělo přirozené, stáhnout se kusem látky? Pokud chcete pro své tělo udělat to nejlepší a dosud jste se v tréninku nevěnovali základním cvikům a cvikům s vlastní váhou, musíte začít od začátku. Nejde přeskočit základy* a hned zvedat desítky kil na dřepy a mrtvé tahy. Takto si můžete ublížit.

NEOBCHÁZEJTE ZÁKLADY*
Naučte se správnému dýchání, procítění pohybu, správné provedení cviku a hlavně poctivě cvičte základní cviky a cviky na zpevnění středu těla. Klidně si na prvních pár lekcí zaplaťte trenéra ve fitku, ať vám ukáže, jak se dělají dané cviky.

Než si vybudujete pevné jádro nějakou dobu trvá. Sama jsem se v začátcích zaměřovala výhradně na core, stabilizační cviky a cviky s vlastní vahou. Až postupně jsem začala zařazovat cviky s činkami a zvyšovala váhu.

Více o posilování core (proč jej posilovat a jaké má benefity pro fitnessáky, maminky a vůbec všechny) psala v článku Proč je důležité mít pevný střed těla

12570906_10205602380798856_719787008_n  12607261_10205602380518849_1503387655_n

Kolik tomu dáte, tolik se vám vrátí ! 🙂

#nebudovce