Určitě už jste také zažili, že jste vypotřebovali denní potřebu sacharidů ale přece jen zůstalo místo na něco malého na zakousnutí.. Tak přesně tohle se mi stalo včera a tak vznikl CHIA PUDDINK

photogrid_1476811395278

Potřebujeme:

  • 10-15g chia semínek
  • rostlinné mléko
  • kokos
  • sladký Šmakoun
  • řecký jogurt Milko
  • lesní ovoce

photogrid_1476860984315

Semínka, mléko a kokos smícháme (osladíme podle preferencí, použila jsem med) a necháme semínka nasáknout.

Poté už na hotový pudink nakrájíme na kousky Šmakouna, který zalijeme jogurtem (klidně smíchaným se sladidlem dle preferencí) a nahoru nandáme ovoce.

photogrid_1476811455398

Proč zrovna tyto ingredience?

Já tedy kápnu božskou.. Suroviny, které jsem použila, byly „tak trochu“ promyšlené 🙂

Jak už víte, v květnu mi zjistili alergii na lepek, od kdy také dodržuji bezlepkovou dietu.. No ale také vím, že nestačí jen vynechat potraviny, které mému tělu nedělají dobře, ale je třeba také podpořit obnovu trávicího traktu.. Mimo správné doplňky stravy zařazuji i potraviny, které tohle umožní 🙂 Proto jsem vybrala chia semínka, kokos a jogurt, které mimo jiné napomáhají množení dobrých bakterií.

 

photogrid_1476811560114

Šmakoun dodá celému pokrmu dávku bílkovin a lesní ovoce sladkou chuť ♥

photogrid_1476811610242

Jak budete zkoušet, pochlubte se svými výtvory na instagramu a označte mě @simonacahlova

Simona